Asi všichni budeme souhlasit, že sídlo firmy by mělo být především reprezentativní. Koneckonců právě zde se obvykle konají schůze s akcionáři, vlastníky či potenciálními investory. Je tedy rozhodně žádoucí, aby působilo tím správným dojmem. Jen málokdo si však uvědomuje, že k tomu patří nejen zařízení a nábytek, ale také výzdoba. I když se to může zdát zvláštní, ani tady se bez ní neobejdeme, pokud chceme dobře zapůsobit. Je však jasné, že by se měla lišit od té, kterou máme doma.
V první řadě je třeba si říci, že zatímco doma chceme vytvořit atmosféru útulnou, ve firemním sídle je naopak žádoucí profesionální. Tím by se měly řídit i dekorace. Bez nich by totiž místo působilo velmi prázdně a „levně“, což rozhodně není ideální. Na chodby i do kanceláří rozhodně patří obrazy. Ty by měly být spíše jednoduché a střízlivé, takové, které nepřitahují pozornost, nýbrž interiér vhodně doplňují. Barvy by měly odpovídat barevnému ladění místnosti a téma pak zaměření firmy. Neuškodí také, když do kanceláří umístíme jednu či dvě zelené rostliny v květináči. Vyhnout bychom se měli těm umělým, i kdyby vypadaly seberealističtěji, působí totiž velmi levně a v podstatě nám říkají, že jejich vlastník se nedokáže postarat ani o květinu.
Co se druhu týče, měli bychom volit takové, které jsou poměrně nenáročné na péči a které příliš neupoutávají pozornost výraznými květy či vůní. Ideální je klasická monstera či zamiokulas, avšak záleží to na vkusu každého z nás. Pokud jde o různé dekorační předměty, ty bychom měli používat jen v omezeném množství. Samozřejmě, úplně vyhýbat bychom se jim neměli, avšak i zde platí pravidlo, že méně znamená více. Dekorace by měly být vkusné a pokud možno souviset se zaměřením dané firmy. Dodržet všechna tato pravidla samozřejmě není snadné, avšak v každém případě se to vyplatí. Čím lepší první dojem totiž na své hosty uděláte, tím vyšší je naděje na úspěch jednání.