Podnikat rozhodně není nic jednoduchého, a to vám řekne naprosto každý, kdo se s podnikáním mohl někdy setkat nebo přímo podniká či podnikal. Bývalých podnikatelů je tu mnoho, protože se většinou stává, že podniky nevyjdou, zkrátka zkrachují. Lidé pak litují toho, že do toho tehdy šli, protože tak akorát přišli o hodně peněz, které už jim nikdo nevrátí. A to jsou ty hlavní nevýhody. Lidé nemají nějakou zálohu, kterou by jim někdo vrátil, kdyby podnik nevyšel a neměl by zákazníky. Nic takového neexistuje. A to je na tom to nejhorší. Kdyby existovala taková záloha, nikdo by toho nelitoval a neříkal vám, že si máte podnikání dvakrát rozmyslet. Podnikání je totiž opravdu jen pro lidi, kteří mají hodně peněz navíc a nevadí jim, že o ně přijdou. Pokud nejste tento typ, dvakrát si rozmyslete, jestli chcete opravdu začít podnikat nebo ne. Ať neskončíte jako všichni tito lidé a nelitujete toho, že jste do toho šli. Pozor na to.
Úspěšní podnikatelé vám zase naopak neprozradí, co je jejich fígl na to, aby měli zákazníky. A víte proč? Protože takový fígl neexistuje. Nikdo vám nemůže přesně říct, co dělat. Tam je totiž hodně věcí, na které si musíte dávat pozor. První věc je ta, že hodně závisí na tom, jakou píli máte a jak se o svou firmu staráte. Vždyť záleží i na té nejmenší věci, která by vás v životě nenapadla jako důležitá. Například najmout si služby grafického studia v Kolíně a nechat si udělat super logo. To je maličkost, ale lidem se to bude líbit a někoho to naláká.
Další věc je myslet na reklamu. V dnešní době se musí všechno propagovat, a to hlavně pokud chcete, abyste měli alespoň malou šanci na to, aby k vám chodili nějací zákazníci nebo abyste si nějaké udrželi. Pokud se váš podnik nebude šířit mezi ostatní lidi, nemáte šanci získávat nové a nové zákazníky. To si pište a to si pamatujte. To je klíč k úspěchu – propagace a reklama.